Underbart!!!

Är det fler än mig som har det soligt och varmt idag? Har suttit ute en stund och njutit av solstrålarna samtidigt som det är ganska så kallt men otroligt friskt i luften.
Det är såhär som hösten ska vara =)
Nu sitter jag åter framför datorn dock =( Måste få lite plugg gjort så jag med gott samvete kan gå ut ikväll =)
Hoppas ni hittar ett lite mer underhållande sätt att fördriva denna ljuvliga lördag på!


Bilder från i morse då jag precis hade vaknat....



...solen lyser in genom fönstret



...jag tycker utsikten från mitt fönster är ganksa så tillfredsställande, roligare att se en trädgård än en gata liksom =P


Kommer tillbaka hit om en stund igen och då med lite shoppingbilder så att säga =)
Ses då för nu väntar pluggandet!!


Give me a comment!
Postat av: Lina

Haha, jag har aldrig tänkt på det, men nu när du säger det så måste jag hålla med om att dom ser lite knasiga ut! Händer det något kul i helgen?

Ta hand om dig :)

2008-09-13 @ 14:44:50
URL: http://attvaralinapaulsson.blogg.se/
Postat av: becca

svar: vad säger du :o haha det e ju aik som ska vinna! bäst är dom ;) haha men dom spelade inte bra denna match, elr de gjorde inga av dom typ :p

2008-09-13 @ 14:52:49
URL: http://brunettbecca.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0