Trög onsdag och inte blir det bättre

Urk på burk!
Imorse var jag iväg med min nacke till herr Rygg-Knäckare (som förövrigt heter Marcus). Alla lovade mig dyrt och heligt att detta inte skulle göra ont, jag kan säga såhär; min rygg har just råkat ut för ett överfall! den är misshandlad och...ja...knäckt faktiskt =P
Först masserade han, ibörjan tänkte jag "Mmmmm, this is niiiiice" och sen började han knåda och då gjorde det ont. Dessutom var det som att gå till psykologen, han ställde massa frågor och var väääldigt duktig på att "pressa" mig på information. Tillslut gjorde det så ont så jag bara var tvungen å fråga ifall han gjorde mig illa för att jag har fördomar. Han har nämligen inga, vilket jag tyckte var dumt och dum som jag ibland är så ville jag dela med mig av mina födomar ihop om att han skulle se att det faktiskt är kul med fördomar.
Jag gjorde dessutom väääldigt klart att jag inte litade på hans yrke och upplyste honom om att i "2 ½ men" så tönt förklaras han.
Sen knäckte han varje kota i min kropp, det KAN inte vara nyttigt alltså!
I slutänden kom jag fram till denna insikt; "Jag har just betalat 450:- för att bli misshandlad", sen drog jag hem och sov och försov mig.
Damn you stupid clock!!



...vädret påväg till herr Rygg-Knäckare visade sig vara riktgit blött.
Det bara öste ner.


Nå ja, har just käkat lunch så om några timmar så ska jag iväg och ha introduktion för psykologi B. Hoppas det blir kul!
Kommer inte jobba idag eftersom jag har introduktionen vilket suger lite faktiskt. Just nu är det många roliga som jag jobbar med och igår tog jag friheten å fota dom med mobilen =P....



....Joppe



....Madde...typ =P



...Emelie med de största bröst jag har skådat på en tjej som icke fött barn.
Dessvärre syns inte dessa eftersom pärmarna står i vägen


Än så länge är det bara vi fyra som jobbar, fler kommer att börja nu på måndag.
Nu ska jag montera ihop garderober.
Drar iväg ett inlägg
innan jag drar till plugget
Puss!





Give me a comment!
Postat av: ninni

DU är dålig på att uppdatera =( ..

Har gått in här flera dagar nu men du skriver inget nyss =( ...

Kram på dej

2008-09-07 @ 01:44:41
URL: http://niiinniii.blogg.se/
Postat av: carina

jag vill inte var dum men ta lite mer kort på dig tll exempel klä ut dig lite oftare när du tar bild!!

2009-03-16 @ 14:28:22

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0