Tänderna är viktiga ting!

Sitter här framför datorn efter att ha kollat igenom kommentarer, skrivit instruktioner till Jocke för hur han ska förhålla sig till min pudel imorgon och ska snart hoppa i säng.

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag funderar på att på nytt skaffa räls till mina stackars tänder. Genom åren kommer man fram till hur viktiga tänder är. Så som avslut på denna dag tänkte jag ge er en liten inblick i hur jag tar hand om mina.


Ego bilder i tandrengörings-miljö....



...jag går in i badrummet med min typiska "Jag ska sminka av mig och borsta gaddarna"-frisyr



...jag tar lite ego-bilder på mig själv



...några fler



...sen börjar själva tandborstningen



...viktiga är framtänderna, det är dom folk ser



...ibland kan visdomständerna vara riktigt jävla jobbiga



...men när allt är över så är man så glad



...så sprallig av lättnad att mobilkameran inte hinner med



...så lycklig att ett fejkat leende är bara att bjuda på!
Skåda dessa rena gaddar!!!!


Nu ska jag, mina rena gaddar och min pudel sova!
Hörs imorgon =)




Give me a comment!
Postat av: Ems

Det är löshår! Klipps on eller vad det heter! Kram på dig!

2008-09-26 @ 01:41:23
URL: http://emsedge.blogg.se/
Postat av: Ems

Taj mahal, på drottingatan 100, kostade total 700 kr vilket är grymt bra pris för riktigt hår! ;)

2008-09-26 @ 01:53:29
URL: http://emsedge.blogg.se/
Postat av: Viktoria Tomic

Måste säga att jag tycker att du påminner lite om Lykke Li :) och ta det som en komplimang för hon är snygg ^^

2008-09-27 @ 11:52:20
URL: http://www.viktoriatomic.se
Postat av: Anonym

Vems tröja har du på dig då? ;)

2008-09-29 @ 00:38:15

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0