Snacka om degis

Usch, trött är jag fortfarande. Igår somnade jag sittandes i fotöljen framför tv:n och sov några timmar. Lagom kul det känns att vakna och märka att hela kvällen gått förbi =/
Men men, strunt samma. Det kommer fler fredagar =)

Igår var jag ju på utflykt med min pudel. Stackarn var så rädd när vi steg på bussen in till stan. Inte van vid att åka buss. Hon darrade hela tiden men blev lugnare när vi kom på nästa buss som skulle ta oss till pudel-klipparen. Då hoppade även min kompis på bussen. Han hade lovat att hänga med oss ut till Marieberg och medan Sotis skulle klippas så skulle vi käka lunch på IKEA. Ett ord; Köööööööttbullllllllaaaaaarrrrr =P Haha! MUMS!
Sotis däckade på bussen och sov majoriteten av vägen ut till Marieberg. Hon blev nog helt slut av den första bussresan.


Två timmar skulle det ta innan Sotis var färdig klippt, så jag och my buddy gick till IKEA för lunch......



....vilket alla andra också verkade ha gjort



.....en rädd pudel innan vi skulle hoppa på buss nummer ett



...dessa söta bord vill jag ha vid sidorna av min säng. Tyvärr har jag inte plats för dom i nuläget =/



....Sotis, nyklippt och trygg i min kompis armar =)



..."What are you looking at biaaatch???!!!"



....Sotis <3 snus?



...och så en liten bild på min nya mössa från H&M.
Älskar den redan =D


Nu ska jag återgå till matte pluggandet (urk) men jag ska verkligen försöka att hinna uppdatera bloggen sen. Beroende på hur bra pluggandet går =P

Förhoppningsvis så hörs vi =)
Ha en super bra lördag!!
Kramar!




Give me a comment!
Postat av: Sofia K

Söt vovve :) Och jättefin mössa!

2008-09-20 @ 15:52:25
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Theres

sv: okej tack för tipset! :)

2008-09-20 @ 16:19:36
URL: http://theresscherdin.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom är underbara! Tack så jätte mycket :) ha en trevlig kväll!

2008-09-20 @ 17:28:00
URL: http://emmaes.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0