Sen uppdatering och en massa bilder!

Tjahopp!

Blev ingen tidig uppdatering i dag inte =P Stannade hos min kompis väldigt länge så jag kom inte hem för så länge sedan och då var det ju så mycket bra på tv =D
Intressant hur tv:n kan styra ens värld vid vissa tidpunkter på dygnet.

Hur som helst, jag har haft en jätte trevlig dag. Började dålgit men slutade bra....så bra att jag faktiskt har väääldigt dåligt samvete för ett visst bråk =/ Men men, det är genomsnackat och ligger i det förflutna nu.

Imorgon så har jag lektion mellan 8:30 till kl 11, sen ska jag hem och käka så någongång mellan 12 och 13 kommer det första inlägget =)
Sen har jag ju matte c på kvällen, uuuusch. Dessutom har jag prov i detta nästa måndag (22 september) och jag är sketa nervös =( Men jag har bra folk omkring mig som kan matte så jag borde ha lärt mig allt jag behöver kunna till dess.....eller nått =P

Nå ja, nu väntar sängen.
Hörs imorgon vid lunch tid och då kommer jag också godkänna och besvara kommentarer =)
Puss och sov gott!!!!


Lördagskvällens egobilder tagen med mobilen eftersom batteriet till systemkameran låg på laddning....



...ser naken ut men har ett linne på mig....jag lovar =P



...jag är uppenbarligen väääldigt intresserad av mig själv Haha!



....här ser man faktiskt det orangea linnet ;P



....hihi



....och med denna sista bild så går jag nu och lägger mig =) Outfit för lördagen och söndagen och massa andra bilder kommer imorgon =)




Give me a comment!
Postat av: Petra

svar: roligt att du gilla min header. Jag har gjort den själv ja! :D

2008-09-15 @ 13:03:10
URL: http://petras.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0