Pudel uthyres gratis!

Gooood evening!!!

Kom hem för dryga en timme sedan. Kändes underbart att gå på jobb idag, trots att jag var tvungen å springa till toa och hosta upp mina inälver och snyta ut hjärnan en gång per halvtimme.
Det jobbiga är att nu är jag jätte pigg!!!
Eller inte! det var sarkasm/ironi/dumheter/ellervad man nu väljer att kalla det.
Känns som om jag kan somna rätt upp och ner....faktiskt.

Som ni märker har jag inte mycket vettigt att säga och jag har REDAN glömt bort vad jag skrev som rubrik. Det kan ju bara bra om inlägget har någonting med rubriken å göra....kan kanske tyckas.

Så till innebörden av rubriken!
Min pudel Sotis
som ni kan beskåda här nedanför.....



....Ska imorgon hem till min kompis. Jag och de andra människorna som har ockuperat detta hus ska nämligen till Skövde för att se en bekant uppträda med han som anses vara Sveriges mest kända gitarrist och sjäääälvklart så kan jag inte komma ihåg snubbens namn.
Nåja, det blir Sotis och Jocke imorgon.

Lättare sagt, det blir Sotis som dominerar Jocke imorgon och gör honom till sin lilla slav.
Jag har uppfostrat min pudel väl, hon vet hur hon ska charma folk och Jocke har redan fallit som en sten från extrem hög höjd för Sotis.

Dom andra familjemedlemmarna oroar sig för att Sotis ska längta hem........vi som känner Sotis vet att hon längtar inte hem så länge det finns en varm och öm famn att sova i och en individ att manipulera till att ge henne stora mängder mat.

Hon är en typisk kvinna!
Och jag är såååå stolt över henne =)



...Sotis i Jockes armar, hon ser ju inte precis ut å lida iallfall =P


Men men, nu ska jag umgås lite med människorna här och sedan återvänder jag. =)
Då kommer jag också besvara kommentarer =D

Hoppas vi ses då!
Kram!



Give me a comment!
Postat av: Erika

haha ja g tror jag ska döpa min unge till tryggve:P haha

2008-09-25 @ 23:10:13
URL: http://toadie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe jaa :) tackar tackar..Blev en kort promenad.. ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-09-25 @ 23:30:24
URL: http://haltbananskal.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0