Porträtt av mig

Min jobb kompis Joppe är en jäkel på att rita alltså och detta gör han då tristessen tar över på jobbet.
Häromdagen frågade han vad jag tyckte att han skulle rita, jag svarade att jag tyckte han kunde rita en groda med en kungakrona.
Sagt och gjort, såhär blev resultatet....



...Sen frågade han vad jag nu tyckte att han skulle rita, jag svarade "Du kan rita av mig i den här posen!" och så gjorde jag en larvig pose med tungan ut och allt =P
Resultatet.....



Close-up...



...Visst är han duktig? Och visst verkar vi ha det kul på jobbet?
Och vet ni vad det bästa med allt va?
Jag fick behålla teckningarna och få dem signerade....



...En dag kanske de blir värda någonting ;)
När Joppe vandrat vidare till den andra världen.
Mohahahahaha!!!

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan dra till min vän!
Ha en super kul kväll så hörs vi =)
Kramar!!




Give me a comment!
Postat av: victoria

Tack så jätte mycket!=)

2008-09-13 @ 21:08:00
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Jag håller me dig. Förstår inte att allt ska ta så lång tid.

Jag vart nöjd oxå. Bilder kommer snart=)

Härlig blogg du ha=)



Kram

2008-09-14 @ 09:26:02
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är med i ganska många men senaste One tree hill :P

2008-09-14 @ 10:17:48

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0