Två paket!

Halloj igen!
Nu har jag käkat frukost, macka med creme cheese mmmmm och så kaffe, juice och två glas vatten på det =) Nu är jag redo för dagen av ledighet =P

Hämtade ju upp två paket på posten från eleven.se. Det ena innehöll, som jag tidigare nämnt, hårgrejer och det andra...hm...ja, inte så långt ifrån det första vad jag kan minnas.


Innehållet i det första bestod bland annat av ett hårsalong-kit....



...Heeelt underbart.
Sen innehöll paketet lite annat också men det visar jag senare, har det nämligen nerpackat i och med flytten.


Detta paket har jag ännu inte hunnit öppna, minns att det innehöll bland annat hårprylar men en massa annat också =)...



...ska bli riiiktigt spännande och sådär tillfredsställande tjejigt å öppna detta paket sen =P


Förresten, min garderob är typ färdig nu =)
Känns helt underbart faktiskt! Bara några små saker kvar å lägga in och fixa till. Sen kommer jag börja sortera mitt smink och mina smycken =)

Jaja, nu väntar lite studier och sedan fortsätter sorterandet!
See ya!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0