Nytt, nytt, nytt =)

Åh jag är så glad över mitt nya rum =D Vill bara springa omkring och hoppa som om jag vore 15 år igen =P
Nå ja, fint och stort är det iallafall, dock ej klart =/ Tar en helvetisk tid å flytta har jag kommit fram till, speciellt om man har samlat på sig massa saker i 21 år och 9 månader (så gammal är jag =P) men framåt går det. Har lagt alla mina krafter på att få det snyggt bland byråer och garderober dock är jag inte heller klar med detta. Har två stora svarta sopkassar med kläder som ska in i sina lådor. Sen har jag slängt en heeeeel del och fasen va skönt det känns =D


Såhär ser mitt rum ut såhär långt, jag vet, stökigt, obäddad säng och massor med grejer men take it or leave it för här kommer bilderna =P.....



...Mitt rum från dörren, ser mindre ut än vad det egentligen är =)
Varning; Bilderna blir typ bara mer och mer suddiga.
Min bror har pillat på inställningarna så nu måste jag sätta mig och pilla "tillbaka" allt.
Suck!



...my computer is in its place =D



...på väg mot andra sidan av skiljeväggen...



...har jag lite garderobsutrymmen och tre stycken byråer =)
Stökigt som tusan
eftersom allt inte är på plats ännu



...garderoben som håller på å fyllas =D
Älskar min nya stora, luftiga garderob!



...som sagt, stöööökigt!!!



...kläder som ska få sig sitt hem nere i byrålådorna



...kläderna på golvet ska kastas



...en annan garderob =)



...och så självklart ett självporträtt på ägarinnan själv (alltså jag =P)


Kul med "Före"-bilder tycker jag. Nu är det bara "efter"-bilderna som saknas och om allt går som jag vill så kommer dessa upp ihelgen, då ska allt förhoppningsvis kommit på plats.
Har fortfarande lite problem med var jag ska göra av alla skorna.
Men men, det ordnar sig =)
Nu ska jag plocka lite med grejer och sedan gå och lägga mig =)
Hörs imorgon =)
Krama






Give me a comment!
Postat av: Sarah

Gillar ditt rum.jag vat inte hur ditt förra såg ut men ändå :P

2008-09-09 @ 14:27:09

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0