Nackspärr, blogg.se och jobb

Usch, hann inte blogga innan jobbet. Studierna drog ut på tiden. Och jag som skulle ha en lugn dag för mig själv =P
Vart tog det vägen? =O

Nackspärr: Jag har foooortfarande nackspärr, haft den jävla skiten i mer än en vecka nu och håller på å bli tokig, men i morgon så ska jag till her Rygg-Knäckare som ska massera och pilla på min rygg och nacke. Han har lovat att det inte kommer göra ont........jag tror honom inte.

Blogg.se: Jag gillar inte det nya utseendet på blogg.se. Inge kul att det bara är de mest "aktiva" (vilket aldrig stämmer) och de mest besökta som syns. Hur ska folk kunna synas om inte via Senaste inläggen? Hur ska man upptäcka nya favorit bloggar? Ska man bara besöka de mest besökta så att de blir ännu mer besökta och alla de små bloggarna kanske klappar igen för att de inte får nån uppmuntran?

This fucking sucks säger jag bara!


Jobb: Det gamla vanliga. Gnäääääll!!!!


Jag igår, med en ohygglig nackspärr....



...aj, sammanbiten och sne....



...försöker räta på skallen och jävlar vad det gjorde ont.
Jag är bättre idag så jag ser inte ut som om en sena har gått av längre men det gör helvetiskt ont.


Nå ja, nu ska jag, min onda nackspärr och min irritation över blogg.se ta och gå och lägga oss.
Ses och hörs imorgon förhoppningsvis!
LOVE!!!


Give me a comment!
Postat av: Sarah

Stackars :(

Bättre idag?

2008-09-03 @ 13:44:36

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0