Mat?

Jag har faktiskt varit vaken några timmar, betalat lite räkningar, mejlat lite lärare med mera. jag är icke lat nu för tiden. Dock trögstartad. Varför ska man skjuta på allt? Varför inte bara ta tag i saker och göra de direkt så man slipper skiten sen och dessutom, och kanske ännu mer viktigt, slipper högarna av saker att göra?

Jaja, jag är duktig på det här med å gnälla. I know!

Vad som väntar nu är att jag ska gå in i en närkamp med en envis klängerväxt som har fått tag på en gardin. Jäkla starka fossingar dom där har. Den har lyckats få sina fästproppar (or whatever you call them) igenom tyget. Lagt sig runt de små trådarna och nu vägrar den släppa grepet. Men jag SKA vinna, det är ju min gardin för i helvete, SKAFFA EN EGEN GARDIN KLÄNGER JÄVEL!!! men det blir bra, då får jag göra av med lite aggressioner också. Sen tänkte jag flytta alla mina skor och få dessa på plats innan jag drar in till stan för lunch och andra trevligheter med en kompis.
Dock håller jag på att avlida av hunger, sitter och fantiserar om olika maträtter och försöker hålla mig från att beställa hem en maffig pizza. Mums!!!

Ikväll ska jag för övrigt  jobba från klockan 17 till 21.

Så ser min dag ut =P
Intressant eller hur? Haha!

Nu måste jag gå los på Mr Klängerväxt.
Drar iväg ett inlägg innan jag drar in till stan =)


Best of friends....



...min underbara cd-spelare (vem fan använder mp3, ipod or whatever? Komprimerat skitljud säger jag bara)



...Buddha har en egen lampa





Give me a comment!
Postat av: zalina

tack snälla!

2008-09-09 @ 11:53:00
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: Catty

älskar buddha statyetter :)

2008-09-10 @ 14:45:56
URL: http://catty.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0