Lönen stulen!

Jo, det känns som så. Idag fick jag ett trevligt samtal från jobbet, elelr kanske inte så trevligt. Det visade sig att de har betalat ut för mycket pengar till mig och inte var det lite heller. Drygt 11 000 för mycket. Hur dom hade kunnat göra det är en fråga som jag och min pappa kommer se till att få svar på imorgon. Man märker ju ifall man fått flera tusen för mycket eller dylikt. Hur som helst så kommer dom sno denna månadslön  för mig. Kul att få veta det två dagar innan löningen.
Jävla skit företag!

Jaja, idag har jag bara varit sjuk och tyckt synd om mig själv.Huvudet har gjort ont och näsan har snorat som aldrig förr. Måtte detta vara över snart.
 Det värsta är att jag imorgon måste lämna in en uppsats i psykologi B och denna råkar inte vara färdig ännu. Så nu ska lilla Helena sätta sig och skriva det sista och sedan skicka in.
All skit ska hända samtidigt.
Fuck fuck fuuuuuuck!!

Och inga coola bilder blev det idag heller. Spenderade dagen med att ligga som ett kolli och dreggla i soffan....förutom den tiden jag ringde till folk och beklagade mig över vilka as det finns på mitt jobb.

Sitter och drömmer mig bort just nu. Vill att sommaren ska komma tillbaka, jag hann ju inte njuta av den.
jag minns sommaren 2006 då super bra musik, underbart vin, perfekta vänner och resor och andra festligheter avlöste varandra =)
Längtar efter den tiden!!


Bulgarien 2006.....



...Svarta Havet



....Inte en så fullt så nykter Helena på hotellets balkong =P



...vacker utsikt på en upptäcktsresa i Bulgarien =)



....I miss the beach =/



....mycke bakis den sommaren =P



...Haha! Valborg 2006. Lina och Matiz....ingen speciellt nykter men jäääääävlar va kuuuuuuul vi haaaaaaaade!!!
I miss you guys =(



...studenten 2006 =)


Nu ska jag glo vidare på gammla bilder och minnas den underbara tid som har varit.
Återkommer antingen senare ikväll eller imorgon =)
Sussa sött och njut av varje stund ni har med de ni älskar!!!!!
Puss!!!




Give me a comment!
Postat av: dessan

jag får tacka så mycket för kommentaren :D

och ja håller med dig. man ska röra på sig ;) haha.

kramkram

2008-09-24 @ 09:10:22
URL: http://dewss.webblogg.se/
Postat av: Catty

hej :) vad skoj :) jag har själv varit i bulgarien 4 ggr.. sunny beach alla. hade skitskoj där :)

2008-09-24 @ 09:55:58
URL: http://catty.blogg.se/
Postat av: MAtilda

hehe , ja så är det verkligen!

Jodå de gick att sommna till slut :)

ha de bra

2008-09-24 @ 11:04:33
URL: http://rosapistol.blogg.se/
Postat av: Elias

ajda, jobbigt med feber..

jo var det inte snack om Starbucks skulle oppna typ i goteborg? tkr anda det ar skumt, Stcokholm ar ju en rattsa stor stad a dem skulle nog inte direkt ga med forlust :P,

2008-09-24 @ 11:25:34
URL: http://icyslush.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud, fick du 11k en gång? och nu "tar" dom tillbaka deT?

2008-09-24 @ 11:35:22
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0