LATE!

Fasen va sent det blev. Fastnade med min älskade cd-spelare ute på terassen, kedjerökte, lyssnade på klockren musik och filosoferade. Sånt måste man också göra ibland =)

Usch, ska upp om några timmar bara, närmare bestämt klockan 6. Skolan börjar klockan 8:30 och då har jag lektion till kl 11. Klockan 13 har jag en halvtimmes lektion och sedan klockan 14:30 så ska jag till Herr Rygg-knäckare igen. Läääskigt! Tycker inte om när han knäcker till min nacke. Det gör inte ont men det krasar och det är ingenting som är naturligt för kroppen att godkänna, att någon tar tag i din nacke och vrider om den alltså =P
KIockan 17 ska jag till jobb. Ska försöka hinna uppdatera innan lektionen klockan 13 och innan jobbet, sen blir det ju uppdatering efterjobbet och på torsdag, då jag har mer tid, så blir det bättre, längre, flera och mer intressanta uppdateringar. Då kommer jag också ha fixat med mina bilder så jag kan ladda upp massa sådana =D

Nu ska jag sova!
Blir inga bilder i detta inlägg tyvärr, får kompensera detta på torsdag =P
Hoppas vi ses imorgon!!
Kram





Give me a comment!
Postat av: Linda

Svar: Åh men tackar tackar =)ja det är ju en liten hobby jag har. Men har bara hållit på sedan 9:an med att teckna riktigt. Innan det har man ju bara kladdat :p

2008-09-10 @ 00:40:59
URL: http://hamren.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0