Kvällens Outfit!

Nu ska jag snart bege mig mot stan. Ska ut med några vänner, käka, dricka vin, snacka skit och leva farligt =P
Precis som det ska vara =)

Just nu går Rihannas disturbia runt runt i skivspelaren och snart ska sminklådorna röjas på jakt efter lite party-make up =)
Dock kommer jag inte vara ute allt för länge ikväll, imorgon måste jag plugga matte c igen, provet är ju på måndag =/ Usch usch, men skönt med ett break i pluggandet för lite vanligt hederligt supande =P
Haha

Vad ska ni hitta på ikväll?


Kvällens outfit tagen i all hast....



....håret och make-upen är ej fixat =P

Jeans: Vero Moda

Klänning; Gina Tricot



...finns det nån annan än mig som spyr på kamerablixtar?
I Hate Them!!!!



Hörs imorogn =)
Puss!!!


Give me a comment!
Postat av: Sarah

Du är så söt :P

2008-09-21 @ 19:43:50

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0