Klantigt!

Satt och höll på att somna framför tv:n då en chock kom över mig "Helvete, jag måste ju lämna in en idé skiss imorgon till projektarbetet!!" och här sitter jag. Med hjärnan helt blank och utan att veta vad jag ska skriva i idéskissen =(
Och detta ska vara inne imorgon!!! Klantigt Helena!

Jaja, inte mycket att göra åt. Det blir jag och min dator i kväll som får fundera ut vad vi ska skriva. Mamma lär väl också kunna hjälpa till en aning =P

Så detta blir ingen större uppdateringar, bara några dåligt tagna bilder med en dålig mobilkamera =P
Men det är ju bättre än ingenting, eller hur? =)


Idag besökte ju jag och min pudel det som hon skulle kalla "Helvetet på jorden" ifall hon kunde tala, det är jag helt säker på att hon skulle....



...Hund & Katt Kliniken.



...Sotis ber och bönar till pappa om att vi ska gå innan den läskiga veterinären kommer.



...jag och min extremt ludna bästa kompis =P



....Sotis, påväg hem från kliniken.
Ser ni det lila bandaget på benet =/ Där stack dom henne två gånger. Men det värsta var sprutan i ljumsken, den gjorde ont.



..."What the fuck?!" var min första tanke



...jag vet inte vem som har kommit på iden men det står en stor dinosaurie bredvid vägen.
Strange

Hur som helst, nu väntar min dator och komvux uppladdningssida......



....på att jag ska skriva färdigt min idé skiss....



...better get to it then


Hörs imorgon om jag inte bestämmer mig för en snabb uppdate senare ikväll =)
Puss!!!



Give me a comment!
Postat av: Olivia

Hejsan, ja självklart fungera det. Den är väldigt enkel, man andvänder den på torr hud ingen kräm inget vatten. och sedan kör man den i cirkulärar rörelse. Väldigt enkelt. Jag älskar den, man kan inte skära sig på den och man torka inte ut benen av den. Tvärt om du får fram den fina nya huden. Jag finns i Halmstad och jag har lätt för att få tag i den. min Chef bor inte långt ifrån mig. Den finns även på olka marknade och mässor. men den kostar 200 kr på mässa/ marknad men annas kostar den 249 kr.

2008-09-16 @ 22:50:06
Postat av: dookie

dinosauren är reklam för lek och buslandet, tror jag. de har en exakt likadan utanför - just det - lek och buslandet!

2008-09-16 @ 23:42:32
URL: http://dookie.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0