Killen på lektionen

Kom hem för några timmar sedan från matte c. Kursen är läskig och jag har inte lätt för matte. Fast egentligen har jag det inte heller svårt. Jag tror oftast det är svårare än vad det är och ibland så kan jag dumförklara mig själv för att det helt enkelt gör livet en aning lättare. =)

Så, hur gick dagens lektion? Hm, jag kan beskriva det med en bild....



...haha!
Men till mitt försvar så måste jag säga att jag, som alltid, satte mig längst bak i klassrummet. Vet ni vad det innebär att sitta längst bak? Jo, det innebär att du inte ser ett skit av vad läraren skriver på tavlan.
Check it out....



...en herr Kim sitter precis ivägen ;)
Han är killen som alltid sitter ivägen för mitt synfält. Varenda gång lyckas han skymma min sikt.
Nästa gång säger jag "Nu byter vi fan plats så kan jag sätta på mig styltor så får du se hur kul det är att ha en 2 meters människa framför dig!"

Annars måste jag säga att livet leker just nu. Kunde nog knappast vara lyckligare!
Så med Rihannas disturbia i öronen och Da Vinci koden under armen ska jag nu gå och ta mig ett varmt bad =D

Lev väl så hörs vi snart =)
KYSSAR!!!!!!! =P



Give me a comment!
Postat av: queenpeach

och jag som älskar matte!Kolla gärna in min blogg och webshop:D

2008-09-16 @ 11:36:22
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0