Kan det bli bättre? =)

Trots att jag är trött som bara den och kroppen mör som fasen så måste jag säga att jag är utomordentligt lycklig. Skolan går riktigt bra (men jag är livrädd för matte-provet på måndag) och det går även bra på jobbet. trivs med kollegorna och så....utöver en viss bitch förstås men henne tänker jag inte lägga nån mer energi på.
Mitt rum är underbar och jag har min egna typ "walking-closet" men bara typ =P. Min familj mår bra och det går bra för alla jag bryr mig om.

Kan livet bli bättre? =)

Självklart kommer säkert allt gå åt helvete snart. Man får aldrig vara lycklig för länge =p Nä, skoja bara. Ska göra mitt yttersta för att hålla denna känsla igång =)

Imorgon har jag inge skola utan bara jobb så då kommer uppdateringarna lite närmre varandra än vad de till exempel gjort idag =)
Dessutom tänkte jag fota lite med min älskade D60 lite imorgon, få några coola "här kommer hösten"-bilder och dylikt.
Så jag hoppas ni kollar in då =)

Nu ska jag glo på nån film, tror det blir 27 dresses och sedan sova.
Hoppas ni har haft en toppen dag och att ni får sova gott =D
(massa smileys i detta inlägg alltså =P)

Puss!!!!


Lite bilder från dagen och lite annat....



....Sotis är numera ett hårigt monster. Som tur är ska hon klippas på fredag



...precis innan jag skulle dra på jobb, kolla in min extremt höga panna!!!! Wow! =P



....mina kollegor jobbar hårt med det nya säljmanuset på jobbet =)
Jag sysslade med glada tillrop ;)....



....och sucktade efter Nathrans über snygga bruna skor



...så nu ska jag och Sotis mysa. Hon myser redan i sin korg dock =)




Give me a comment!
Postat av: Lotta

Tack för den roliga kommentaren. :-D Glad jag blev. Min blogg verkar dock ha hängt sig. Kan inte lägga in bilder, eller göra mellanrum i texten. .-S

2008-09-18 @ 08:51:34
URL: http://lottans.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Okej det låter som ett intressant jobb! Vad säljer du för ngt?=)

Vad händer idag?

2008-09-18 @ 11:08:39
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0