Jobbet kallar!

Om femton minuter går min buss. Ska ju till jobbet och uuuusch va jag inte ser fram emot det idag. Är för trött och lite smått konstant irriterad för att orka jobba. men man måste vara vuxen och ta sitt ansvar....eller nått =P

Nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe och sedan hitta nå lämplig jacka att ha på mig.
Det regnar nämligen ute
och jag vägrar sitta genomblöt på jobbet så det måste vara en lååååång kappa.


Jaja, tåls att tänka på medan kameran går varm....



...förresten, har jag sagt att jag har en mycket onormal relation till min kamera?....



...vi tycker nämligen om att ta på varandra.


Hörs ikväll =)







Give me a comment!
Postat av: Emelie

Min riktiga ögonfärg är nån blandning mellan grönoch blå..lite mesigare färg:P

2008-09-30 @ 17:11:47
URL: http://minfotoblogg.blogg.se/
Postat av: nadja

hoppas du hittar lyckas hitta någr snygga stövlar på skopunkten =)

2008-10-01 @ 10:52:09
URL: http://rosalady.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0