Jag drar!

Nu ska jag strax till bussen...tror jag. Ej kollat ännu när den går dock =P Men dom brukar gå ofta. Blir en lunch/middag med en kompis på stan och sedan jobb till klockan nio ikväll. Jag kommer självfallt uppdatera bloggen då jag har kommit hem, käkat och myst en stund =D

See ya!!!!





...regn kan vara ganska så vackert...iallafall på kvällarna.



...bilderna är tagna med mobilen i lördagskväll då jag stod, uttråkat, och väntade på en mycket försenad buss



...min profil i regnet. Syns inte så väl dock =P



...det är nått mysigt över regn på natten som inte är liiika mysigt på dagen



... "shusss" (vad de nu är för ljud) en bil åkte förbi =P








Give me a comment!
Postat av: alva

det hoppas jag med, trevlig blogg förresten <3

2008-09-09 @ 14:38:15
URL: http://karasalo.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0