Jag är bäst =P

Sådär ja! Nu var idéskissen färdig och iväg skickad. Känns såååå skönt =) Nu väntar sängen på mig och en liten pudel-flicka som är trött efter dagen och som verkligen tycker att jag kan sluta knappa på tangenterna och istället ge henne ett litet glas mjölk så vi kan sova sen =)

She´s so cute!

Imorgon har jag lektion klockan 8:30 till klockan 11. Nästa lektion är mellan 11:15 till klockan 14:30. Då ska jag hem och käka och sedan kl 17 så ska jag på jobb =) Fullt upp i morgon alltså =/ Men jag ska försöka hinna blogga innan jag drar till plugget, annars bloggar jag när jag käkat. Alltså nångång vid klockan 15 =)

Så jag önskar alla godnatt och så hörs vi på ett eller annat vis imorgon =)
Kramar!


Ett stycke färdig idéskiss.....



...iväg skickad och allt =)





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0