Irritation!!!

Är det fler än jag som INTE tycker om blogg.se och deras startsida? Tyckte mycket bättre om den förra. Dessutom verkar startsidan fungera korrekt ungefär var tredje gång jag besöker den =( Väldigt missnöjd, funderar på att byta till nån annan blogg-site faktiskt.

Nå ja, God Morgon förresten!!! =)
Har varit vaken ett tag nu men inte är jag pigg för det. Låg och läste Da Vince koden till sent in på natten igår.
Idag ska jag få in alla mina väskor i min garderob och ikväll ska jag över till en kompis för vin drickande och skitsnackande.
Skönt att få komma ut ur huset, trots att jag är en riktig hemma-katt =P

Igår var jag riktigt aktiv, det va därför jag inte hann med bloggen så mycket under dagen, bland annat så gjorde jag rent alla mina sminkborstar och TRO MIG, det var verkligen på tiden för USCH va de var skitiga....



...rena och fräscha borstar =)



...packade dessutom upp min nya ögonbryns borste som jag köpte från eleven.se.
Den ska uppenbarlige vara super bra.
Får väl se helt enkelt =)


Vad som ska göras idag är som tidigare nämnt fixa till mina väskor, små städa, plugga lite och fota lite =)
Vi ses om en liiiiiten stund igen
och då ska jag visa innehållet i paket nummer två från eleven.se!


Give me a comment!
Postat av: Sofia

heheh tackartackar (:

2008-09-13 @ 13:59:03
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0