Höst, höst, höst!

Hejsan!!

Andra inlägget för dagen =P Inte varit så aktiv på bloggen idag som vissa kanske har märkt. Haft för mycket annat att stå i. Fått en hel del gjort med andra ord. =)

Hoppas er söndag varit toppen!!!??!

Själv känner jag mig väldigt nöjd och glad just nu. Vet inte riktigt varför eftersom jag har den klassiska söndagsångesten också.
Kanske för att min förkylning har börjat ge med sig. WOOOOOWWWW!!! =P

Idag var jag ute och fotade lite i trädgården.
Använde kameran som den perfekta ursäkten för min hjärna att ta en paus från studierna.
Höst för mig är inte så mycket de gula och röda bladen utan mer äpplena som har sån vacker färg.
Kort och gott, jag kan inte sluta fota äpplen =P....


....Here´s some....



...ett ensamt äpple...



...har alltid många kompisar bakom sig.



...man kan inte göra annat än att älska färgerna



...och så tog jag en lite förvirrande bild på mig, D60 och mitt vardagsrum


Nu ska jag gå ut på bokus.se och beställa hem lite kultiverade böcker =P
och sen väntar studierna åter en gång på mig =)

Vi hörs sen igen!!



Give me a comment!
Postat av: mqlin

schysst blogg =)

och hemskt schyssta bilder hörrdu!!

2008-09-28 @ 21:00:52
URL: http://mqlin.blogg.se/
Postat av: jannice

Härlig kommentar om äpplena - tänkvärt... :-)

2008-09-29 @ 07:58:36
URL: http://jajasblogg.blogspot.com

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0