Helvete!

Tror jag håller på å bli förkyld, eller så är det bara inbillning. Som alltid. Typ.
Helvete om jag blir förkyld!

Var i skolan idag och efteråt så var jag tvungen å gå och handla studiematerial för några tusenlappar (jag var...verkligen....tvungen) och regnet öste ner. Denna promenad tog ca 20 minuter och eftersom jag hade ballerina skor på mig så var jag inte bara kalas blöt i håret utan även om fossingarna, byxorna och händerna darrade då jag skulle lämna över pengarna (vet dock inte om det var kylan som gjorde att de darrade).
Så när jag kom hem så kröp jag ner i ett varmt bad.....och somnade. Tur att jag inte druknade =P
Sen åt jag och sedan så....somnade jag.
Har inte varit så jätte aktiv i dag, därför kommer dagens första inlägg först nu.

Alldeles strax ska jag dra till plugget igen. Matte c kvällstid väntar. Kommer hem omkring halv nio, ska då äta och sen blogga =)

Jaja, detta var lite om dagen.
Nu ska jag ta och leta reda på min bh som mystiskt har försvunnit. Hade den på mig för två timmar sen. Men men, de löser sig =P


Hörs ikväll =)
Kram


Totalt meningslösa bilder från dagen i brist på annat....



...början på blöt



....sur, sminket rinner och blöt och blötare skulle det bli.



..den enda varelsen (typ) på denna jord som gillar detta väder är Mr "I look like a bajskorv"



Give me a comment!
Postat av: Sarah

Sluta visa bilder på snuskiga djur ;P

2008-09-08 @ 23:36:57

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0