God morgon =P

Är hemma hos en kompis, kom hem klockan halv sju i morse och åkte sedan till my friend vid klockan två idag.
Tanken är väl att jag nu ska ta en dusch, sen ska vi gå och köpa godis (jag ska) och se ifall vi kan hitta nån rolig film =)

Lägger in bilder från igår, gårdagens outfit och bilder från idag m.m. senare när jag kommit hem =)
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi sen igen!
Kramar!!


Film vi halvt om halvt glodde på igår medan vinglasen tömdes...



...man tröttnar aldrig på Monty Python =P



Give me a comment!
Postat av: maria

Svar på; Väldigt fin bild =)

Jag tror inte det är onyttigt att må lite dåligt ibland. Tror det gör att man börjar fundera på vad man kräver i livet och vad man vill och sedan jobbar sig mot det målet. Det skapar förändring.

Hoppas det bara är något övergående och att du mår bättre snart igen =)

Kram



jag tror också att man måste må lite dåligt då och då för att förstå vad det är man har.jag hoppas också det blir bättre snart. vad är du för tjej?:)

kram

2008-09-14 @ 23:53:14
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0