Dröm-graviditet

God morgon får man väl ändå säga. Försov mig ganska så duktigt idag =P hade tänkt gå upp klockan 9 men vaknade klcokan 11. Dessutom så drömde jag en skum dröm i natt, den bestod av att jag och några andra befann oss i ett nazistläger. Men inte den typen som faktiskt fanns utan detta var som från en sci-fi film.
Det var konstiga maskiner överallt och det hela såg mer ut som ett rymdskepp.

Min pudel var med, min bror ringde nämligen och sa att Sotis skulle komma och rädda oss. Brorsan såg ut som Herr Flick från "Allå Allå Hemliga armen!". Sotis kom utklädd till ett träd. Hon såg ut som ett helt vanligt övträd men med ett pudel huvud på mitten av trädet.
Skumt.

Sen fortsatte drömmen och då min kompis ringde klockan 10 så tryckte jag bort honom, jag drömde nämligen då att jag blivit gravid med min jobbkompis barn och jag vill inte att min kompis (som ringde) skulle veta det. Två gånger tryckte jag bort honom.
När jag väl vaknade till så tänkte jag först "Vänta, jag drömde att han ringde" Kollade på mobilen och såg att "Faaan, han har ringt!!!" jag var rädd att han skulle bli sur att jag tryckt bort honom, men när jag berättade om min dröm så bara han skrattade.

Tycker inte om såna här drömmar, dom har en benägenhet att förfölja en hela dagen.
Urk!

Jaja, nu ska jag ta ut pudeln på en promenad och sedan plocka ordning Sotis mat påsar som Jocke kommer behöva då han ska vakta henne.
Sen ska vi åka över med Sotis till honom.

Men jag hör av mig om typ två timmar igen =)
Har´re bra så länge!!!!




....redo för promenad med pudel =)

Give me a comment!
Postat av: amanda

självklart :)

2008-09-26 @ 12:58:58
URL: http://aaanonyym.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack =) Hösten är rätt härlig tkt jag.

2008-09-26 @ 13:30:33
URL: http://annnies.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0