Dagens!

God morgon, eller vad man ska säga. Har varit vaken lääänge men inte hunnit blogga fören nu =P
Varit på skolan och snackat med lärare och köpt studiematerial och sedan shoppat =D
Kommer lägga in bilder
på shoppingen ikväll.
Om två timmar har jag matte c så jag ska strax gå och fixa till mig lite, plocka ner grejerna i väskan och lite annat.


Kände mig lite hungrig vid lunch så jag drog ihop en riiiiiktigt god pasta sallad....



...massor med goda räkor =)



...med baby-spenat...



...och riktig majonäs. Inte den där snuskiga lätt-majonäsen som inte duger till nått



...och så i med pastan, röra om ordentligt och njuuuuuuta =)
Underbar och mättande mat
.
(fortfarande inte fått tillbaka kameran, men så fort jag får det så blir bilderna av bättre kvalite)


Nu väntar sminket och spegeln på mig.
Slänger in ett snabbt inlägg innan jag drar.
Kram!


Give me a comment!
Postat av: Micke

Forstar inte varfor du ater sallad? Hoho!!!

2008-09-01 @ 16:35:49
Postat av: Karin

tack för önskemål

2008-09-01 @ 16:37:27
URL: http://karinolofsson.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0