Dagens Outfit

Goddagens!
Dagens första inlägg som utlovat
. Kom hem från skolan för ca två timmar sedan, lagade lunch och sedan somnade till i soffan =P Snacka om att jag va trött, hade jätte svårt å sova i natt så lektionen idag kändes ganska så förvirrad och shit va jag fick anstränga mig för att hänga med på vad läraren sa. Men men, nu har jag ledigt fram till klockan 18 då min matte c lektion börjar. Mina skoltider är lite mysko, jag vet =P


Okej, det är inte precis Dagens Outfit jag ska visa utan mer lördagens, tagna med mobilen eftersom systemkamerans batteri låg på laddning då jag tog bilderna....



Linne: BikBok
Jeans: GinaTricot



...måste dessutom få upp lite lampor snart så det inte är så mörkt i rummet.
Och här kommer lite ego-bilder från då jag stod framför spegeln i morse och väntade på att min mor skulle skjutsa mig....




...jag vet seriöst inte vad det är med mig och att alltid räcka ut en bit av tungan =P



...I´m so happy happy, I´m so happy happy now



...jag är en larvig larv, that´s it!




....seriöst....eller nått.


Jag vill bara tillägga att jag har en väldigt snäll mamma som skjutsade mig så jag hann till skolan =)
Nu ska jag lägga mig ner och läsa Da Vinci koden en stund och sedan kommer det upp ett nytt inlägg här med lite mer bilder från bland annat igår =)
Har´re bra så länge!
Puss!!!!



Give me a comment!
Postat av: den där MARY

sv: tack för hjälpen!

2008-09-15 @ 14:03:55
URL: http://mariagustafson.blogg.se/
Postat av: LINA

TIPS: Läsvärd blogg nedan (+ bra bloppis för sko-älskare!)

2008-09-15 @ 14:59:53
URL: http://carolinasofias.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för tipset, där ska jag absolut kolla :)

2008-09-15 @ 15:42:35
URL: http://buumbi.blogg´.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0