Dagens!

Halloj och god morgon!
Om några få minuter ska jag dra till skolan för lektioner hela dagen och sedan jobb =/ Lagom kul, jag hatar onsdagar nu mera.

Tänkte jag skulle slänga in en snabb dagens outfit och som alltid är det skitkvalite eftersom det enklaste sättet att ta snabba bilder är att använda mobilen. Systemkamera bilderna måste minskas ner och krånglas med för att få plats i ett innlägg och visst, det blir mycket snyggare bilder men eftersom jag drar om tre minuter så har jag iiiiiinte riktigt tid.


Håll till godo med detta =P.....



Topp (extremt varm och mysig och i len kvalite, Love it): H&M

Jeans: BikBok



Och så lite ego-bilder såhär på morgonkvisten =P....




...look at me! I´m like a monkey!!!



Hörs vid klockan 15 =)




Give me a comment!
Postat av: SARAH

Messa ditt nummer. Tappade bort det när jag köpte ny mobil ;(

2008-09-17 @ 14:48:11
Postat av: GM

Fina kläder :) Haft en bra dag annars? :D

2008-09-17 @ 19:13:11
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej det är inte så kul kanske men det måste iaf göras för det mesta, om man jobbar deltid. Jag jobbar inte ens det=P Har typ aslite tider. Vad jobbar du med då?=)

2008-09-17 @ 22:20:20
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0