Dagens!

God morgon får man väl säga, det är nämligen morgon för mig. Vaknade för en liten stund sedan =P Men jag är ju leeeeedig hela dagen ju!! =)

När jag vaknade i morse så vaknade jag i förvåning, det är ju för i helvete sol ute??? När var det senaste sol ute liksom???
Helt otroligt!!!

Idag ska jag bli färdig med mitt rum och ge mig ut och fota lite, har ju inte hunnit med det den senaste tiden och det kliar verkligen i fingrarna på mig. Har visserligen knappt haft tid för bloggen heller =(
Men men, skola och sånt måste ju gå först =)

Usch, nu kurrar magen och skallen skriker efter kaffe. Nu ska jag ge mig själv lite frukost =D
Hörs sen!!


Gårdagens halva outfit.....



...Passar min stil mycket bra =)








Give me a comment!
Postat av: Sarah

Ser att du börjat använda photoshop ;O

2008-09-12 @ 11:59:50
Postat av: Diana

Fan va fin tröja:)

2008-09-13 @ 16:26:46
URL: http://deedk.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0