CdOn.com

God morgon får man väl säga =)
Har varit vaken en stund och under denna tid hunnit med att bada en pudel. Hon ska nämligen till veterinären idag och då måste man ju se fin och fixad ut, eller hur? =P

Känns som om halva dagen har gått förbi. Klockan 17 börjar jag jobba och sedan kommer jag hem klockan 21 i kväll.
Usch, måste plugga lite matte idag också. Hur fasen jag ska få tid för det vette fan. Men men, det ordnar sig. Jag har världens bästa pappa som är expert på matte så det kommer nog gå vägen =)

För några dagar sedan fick jag ju hem ett paket från cdon.com innehållandes filmer och en cd.
Jag tillhör nämligen den lagliga typen som inte laddar ner, jag kan betala för mig själv tack.


Filmer att se mellan matte-passen.....



...och musik att lyssna på medan de grå-cellarna jobbar förfullt =)


Nu ska jag hoppa in i duschen. Måste duscha jag med efetrsom jag också ska träffa herr Veterinär. Dock ska inte herr Veterinär pilla på mig.....I hope.


Halloooooo....



Gud va kul det är att stå och mass-fota sig själv =P...



...bilderna är från början av september =)


Men men, nu måste jag sätta fart!
Hörs sen!!!





Give me a comment!
Postat av: Aillinora

Tack för kommentaren =) Tror att jag kommer bli riktigt nöjd, min sambo däremot kommer säkert bli galen, om han tycker att jag är en paparazzi nu .... =)

2008-09-16 @ 16:10:15
URL: http://aillinora.blogg.se/
Postat av: The City

Jag tillhör nog den mer olagliga delen, tyvärr ;)

2008-09-16 @ 22:22:47
URL: http://thecity.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0