Bilder från igår

Halloj!!!

Har självfallet varit vaken ett bra tag. Dock har jag studerat och städat lite. Känns bra att göra nyttiga saker en söndag =)
Igår tog jag det lugnt så ingen bakis känsla här inte =P


Tänkte visa lite bilder som jag tog igår...



...två töntar =P



....jag, ett stycke über tönt....



...som drack vin....



....och tyckte jag va cooool

först gick vi till ett ställe och sedan till ett annat.
Utestället som låg mitt emot hade en läääääskigt lång kö kl 00.

Jag skulle aaaaaldrig ha ställt mig i denna kö....



....och den fortsatte....



....kön blev bara längre och längre hela tiden.
Förstår mig inte på folk riktigt.

Så kul är inte det där stället. Det enda man kan göra därinne är att gå runt och runt igen.
Baren ligger i mitten och alla cirklar runt den. Försök å byt håll en kväll som denna.
Rätt så kört skulle jag tro.


Nu väntar studierna och städningen på mig =)
Ses sen igen!



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0