Att klippa en Pudel

Nu ska jag snart dra mig in i duschen och göra mig i ordning. Ska åka buss med pudeln (Usch) eftersom denna ska klippas klockan 12 idag. Sotis och bussar fungerar inte så bra, hon skriker och blir väääldigt nervös. Tyvärr finns det inget annat alternativ, monstret måste klippas =D

Har inte riktigt tid å blogga just nu eftersom jag absolut inte får missa min buss, men jag bloggar när jag kommit hem omkring klockan 14 eller så.
Kommer lägga in före och efter bilder på mitt monster till pudel =P


Men ni kan ju få se en snabb bild av henne =).....



...monster liknande bild, så suddig att det enda man ser är en maaaassa päls, och allt ska bort idag Mohahahahahahahaha =P





Give me a comment!
Postat av: Smurfjavlen

Min hund piper på bussen.. Piper låter väl inte så farligt. Men 25 kg pitbull piper rätt högt. Undviker buss så mycket det bara går.

Fast landsortsbuss som inte stannar var 100 m för ny hållplats där någon skall gå på eller av funkar faktiskt väldigt bra. Stadsbussar har jag gett upp helt.

2008-09-19 @ 11:37:45
URL: http://smurfjavlen.blogg.se/
Postat av: anna

hej vill du ha gratis presentkort på hm , jc eller ginatricot ?`då ska du bli medlem här , bara att klicka på länken och bli medlem.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

puss

2008-09-20 @ 09:58:25

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0