Vi vann!!!

God morgon!!

Blev en sen natt igår
och massa gloende på diverse sportnyheter =) ÖSK vann ju över Helsingborg med 3-1. Fantastiskt ger jag bara! Plus att min favorit Porokara satte sitt första mål någonsin för ÖSK =D Kul att se och kul att få vara där =)
Om jag ska vara helt ärlig så trodde inte jag att ÖSK skulle vinna, däremot så tror jag de kan vinna mot Gais på fredag, men bara för sakens skulle så kommer de säkert förlora =P
"Ett helt nytt ÖSK" och "Det enda laget i Allsvenskan där publiksiffrorna ökar istället för sjunker" var Fotbollsmåndags kommentarer =)
Hihi!!

Nog om detta. Idag blir det jobb klockan 17 till klockan 21. Först ska jag dock till personalavdelningen och snacka med dom. Känns ibland som om man jobbar på en väldigt o-organiserad arbetsplats. Inge bra det där.

Fram tills jobbet börjar så ska jag plugga, har loggböcker att skicka och en pjäs att skriva =D
Plus att jag har en rapport som ska in i morgon och lite annat smått och gott =)
Trots detta är jag på ett kanonbra humör!!
Känner knappt av abstinensen över att inte få röka, undrar bara hur det kommer bli när jag kommer till jobbet och träffar mina "nu-är-det-rast-brudar-lets-smoke!!!"

Men jag ska klara det =)

Nu väntar studierna, hörs snart igen =)
Puss!!!


Flammsig men lycklig =P....



....Tihi!




Give me a comment!
Postat av: Dennis

Åh, tack. :) Kul att du gillar min header.



Precis, håller med dig. Man ska ju ändra designen lite efter årstiderna ^^

2008-10-21 @ 14:01:10
URL: http://www.dennism.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0