Vacker höst!!

Varför ska jag alltid somna i fotöljen? Vaknar ju varenda gång med nackspärr =/ Uuuuuusch!
Hur som helst, provet som jag skulle ha haft hade ändrat tid så det blev inte av. Förhoppningsvis så kan jag göra provet nån dag framöver. Jag kan ju verkligen ALLT så det skulle ju verkligen suga om jag inte får bevisa det. Hade sett fram emot ett MVG på detta prov om man säger så =)

Utöver detta missöde så har dagen varit toppen. Ska strax sätta mig och plugga lite svenska B och psykologi B. Senare ikväll så ska jag och brorsan (som kom hit idag) sitta och plugga matte C. Han är expert på matte så det ser jag fram emot. Vill verkligen få typ VG på det kommande mate provet. Skulle sitta riiiiktigt fint =)

Var ute och fotade lite förut. Hösten blir bara vackrare och vackrare. Alla färger blir mer intensiva var dag som går och även om det kan blåsa och då och då regna så lyser solen med otroligt varma strålar.


Dagens höstbilder......












Nu väntar lite plugg.
Hörs sen igen =)
Puuuuss!!!!





Give me a comment!
Postat av: LVMH

Sånt e väldigt jobbigt ja, när man har pluggat och kan det och så blir det inte av :/

Du tar fina bilder som vanligt ser jag!! :)

2008-10-08 @ 18:42:38
URL: http://lvmh.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0