Turkos this time around!

Nu är det verkligen dags för mig att sova. Känns som om sömn inte riktigt är vad jag kommer få i natt =P
Jag ska nämligen upp halv sju imorgon (läs; om några timmar) vilket kommer generera ca fem timmars sömn. Men det klarar man väl sig på? Eller? =/

Brukar visserligen bli så här på söndagskvällar. Man har hunnit, under helgen, vrida på dygnet och sen kommer ett skol-schema och tvingar en att vrida tillbaka det. Elakt, myyycket elakt =P

Jag har dessutom satt på nytt nagellack på min stumpar till naglar (försöker ju sluta bita på dom) och det ser ut som helvete med massa kladd överallt men va fan! Det får man stå ut med ifall lite nagellack kan hjälpa en att låta naglarna vara ifred. Tänk vilka vackra naglar jag kommer få sen!! =)
Dessutom såg det värre ut då jag la på det röda nagellacket. Då var stumparna ännu mer nedtuggade så då var det nästintill omöjligt att pricka nageln, allt kom på sidorna =P


Visst ser det lite bättre ut denna gång??....



...det tycker iallafall jag och bättre kommer det bli när stumparna växer till sig =D


Nu ska jag ta min Da Vinci kod med mig och gå och lägga mig. Härligt att läsa lite innan sömnen gör sig påmind. Dock läser jag Da Vinci koden under tvång av skolan, men det känns heeelt okej. Det är en bra och intressant bok =)

Hoppas ni får sova gott och att vi ses imorgon!!
Kram! =)


Mina nymålade naglar och Da Vinci koden ska nu krypa ned under täcket....



....och njuta en stund tillsammans =P




Give me a comment!
Postat av: fiddelino

Så länge du inte fråga om Blondinbella är jag nöjd ;) haha :) Jag fick min diagnos när jag var 6 år gammal, så det är ett tag sen nu. Jag har mest problem med mina höfter, knän och fötter. Men på sista tiden har jag utvecklat en diagnos som heter Bechtrew syndrom. Vilket gör att min rygg blir sämre o sämre och kommer tillslut bli helt stel. Tråkigt att höra om din Mamma! Har hon mycket problem? Vet själv hur det är att käka cellgifter, vägrar att käka det mer för jag blir så otroligt sjuk. Har hon fått någon av dom nya medicinerna ? Om jag får fråga vill säga :)

2008-10-13 @ 02:31:05
URL: http://fiddelino.blogg.se/
Postat av: Mia

Lovely! ;D Jag vill också ha. Själv har jag bara en skitkamera.



Jag var på Ica Maxi igår och då gick jag förbi hälsokosthyllan och då såg jag pillrena jag pratade om tidigare. På Maxi fanns det 2 olika sorter, en kostade 30:- och den andra 50:-. Silica heter dem. För hår, hud och naglar.



2008-10-13 @ 10:48:04
URL: http://aims.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jätte jobbigt när man inte kan gå och lägga sig i tid. Jag somnade inte förrän 2 inatt och jag skulle upp strax före sju.. så jag är väldigt trött just nu...



Jag har läst Da vinci koden, tycker att den var jätte bra! såg även filmen efteråt men den var jätte dålig, de hade klippt bort en massa scener som jag tyckte skulle vart med..



Lycka till med naglarna! jag har en sån period nu också då jag försöker att undvika att bita på dem :)

2008-10-13 @ 15:40:59
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0