Full av liv och lycka!

Jag kan inte beskriva i ord hur trött jag är. Men samtidigt så ska jag inte bara klaga. Jag är otroligt lycklig och jag känner hur givande livet är.
Känns underbart när allt går som man vill. Okej, ALLT kan ju inte alltid gå som man vill men ibland får man baaaara fokusera på det positiva =) Det väljer jag att göra just nu.

Skolan går toppen, jag fattade ALLT på matte c lektionen ikväll och jag ligger bättre till i de ämnen jag läser än majoriteten (referens; mina lärare), jag sköter mig, min ekonomi är på framfart och allt är kanon med familjen.

Vad skulle kunna bli bättre nu?
Återigen vill jag påpeka att saker kan självklart bli bättre, jag kan vinna 50 miljoner på lotto (om jag nu spelade lotto =P) men saken är den att när man har samlat på sig en del erfarenheter i livet så fattar man verkligen VAD som gör en lycklig. Innan dessa erfarenheter så cirklade mina tankar bara kring vad som kunde BLI bättre.
Totalt meningslöst eller hur?
SJälvklart ska man kämpa mot sina mål, men detta med styrka och med ett avslappnat och harmoniskt sinne, inte ett bittert och girigt sådant.

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i ett varmt bad, läsa lite psykologi och sedan sova =)
Jag hoppas verkligen att vi hörs imorgon, jag har ju börjat tycka om er ju =P


The face of a happy girl...





...smått suddiga kanske men who gives a fuck!?! =P
Gillar att mina kinder ser ut som hamsterkinder, mina bröder retade mig alltid för det.
Dom hade rätt! Haha!


(P.S. Godkänner och besvarar kommentarer imorgon.
Är piggare då =) )

Give me a comment!
Postat av: Ellen

Hej!

Ja de är sant det du skriver, har själv en i näsan o naveln sen innan men några tatuerinagr har jag inte skaffat ännu, men det kommer=)



Hehe tack detsamma=)

2008-10-14 @ 01:30:51
URL: http://blondy.webblogg.se/
Postat av: Moa

sv: ja det gjorde jag:D framkom inte i inlägget men ville inte göra en förstor grej av det hela. Haha men nu är det gjort och jag är glad över att ha vågat gjort det. Nu kan jag inte öra något mer än att hoppas för har velat vara med sen jag var liten liten :D

2008-10-14 @ 23:47:14
URL: http://noahsark.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0