Svampigt år?

God eftemiddag =)

Hoppas fredagen var toppen? Det var iallafall min kan jag säga =) Lugnt och skönt. Dock känner jag mig inte riktigt utvilad. Men vem behöver alltid vara det? =P

Om ett tag ska jag dra upp på stan. Ska handla lite mat och sedan hem till en kompis. Vi ska nämligen käka, dricka vin, glo på film, snacka skit och sedan dra på bio. Inte helt illa om jag får säga det själv =)

Såhär långt så har dagen bestått av matte c plugg. Det är riktigt kul å plugga matte med pappa. Han kan ju allt det där så jag har väääärldens bästa lärare =D

En sak som jag tänkte på igår var att detta måste vara ett väldigt bra år för svampen. Överallt växer det ju svampar. Till och med i vår trädgård och där brukar det ALDRIG växa svampar. Grannarna som varit på svamp jakt i skogarna skvallrar ju också om hur mycket god svamp det finns.
Synd att ingen av de ätbara svamparna växer i min trädgård, jag som ääälskar svamp =P


Svampiga bilder....






.....förstår inte att de kunnat bli så stora utan att jag har märkt nått.
Kanske borde vara mer i trädgården helt enkelt =P


Nu ska jag ta ett skutt in i duschen och sedan upp på stan =)
Ha en suuuuuper bra kväll!!!

(P.S. Ska försöka hinna blogga innan jag drar)





Give me a comment!
Postat av: LVMH

Ja visst är det kul att plugga matte med sin pappa? :) Jag känner det samma :)

Mysig kväll du har framför dig!!! :D

2008-10-04 @ 17:23:18
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv: Jo man gjorde ju de..Sen va man ute i timmar och brydde sig int om hur kallt de va heller..Så va de för mig ialla fall..=)

2008-10-04 @ 18:00:40
URL: http://mammz.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0