Stjärnor på is!

Efter mycket om och men så sitter jag här igen. Oj, det rimma =P
Fick lite annat och göra sedan det senaste inlägget och ingen film blev det heller =/
Men jag har nu en mysig kväll med min pappa, mamma är om några timmar i Bankok så vi tänkte sitta upp till klockan 2 i natt och invänta ett sms från henne. Vi är lite överbeskyddande i min familj =P
Så det kommer fler uppdateringar fram till ungefär klockan 2 i natt =)

Nu ska jag kila tillbaka och glo på Stjärnor på is. Är inte så jätte imponerad av själva programmet men kändisarna är duktiga så det är ju det man tittar på =)

Hörs sen!!


Gillade dessa bilder som jag tog idag...



.....solen lyser in bakom mig.
Vackra underbara höstsol....



...som steker bakom trädtoppen






Give me a comment!
Postat av: Louise

Ja men absolut!

Borde vara så att man bara kunde rösta en gång på sin favorit å så.

För det är precis som du säger, det blir ju inte tillförlitligt.



haha roligt att höra åsikter! :)



Puss!

2008-10-18 @ 22:28:50
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: LOO- vill du bli veckansblogg?

vad tycks om kläderna jag hade idag då?

2008-10-18 @ 23:20:25
URL: http://loem.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0