Snart fredag! =D

Halloj!

Sitter här vid datorn och beställer hem lite intressanta böcker från adlibris. Finns så mycke böcker som man BORDE läsa, bara man fick tid förstås. Men men, att inhandla dom kan ju vara det första steget =)
Annars är jag ganska så trött, håller på med en svenska b uppgift nu och man blir så himla trött i ögonen. Om några timmar ska jag dessutom iväg och jobba. Skönt med lite miljöombyte säger jag bara.

Imorgon är det fredag och hur skönt är inte det på en skala =D Känns skumt att tiden gått så snabbt. Så ikväll efter jobben så börjar min "helg". Imorgon har jag ju vare sig jobb eller skola. Vilket känns ännu toooooooooooooootalt underbar!!!

For the moment
så har jag väl inte så mycket att säga, hjärnan går på högvarv så jag behöver en stund för mig själv att sortera upp skiten =P

Men jag kollar in här om nån timme eller två igen =)


Har ni sol förresten?....



.....det har jag =D



...solen nästan reflekteras mot de gula bladen



...allt ser bra ut i solen



.....It´s a rabbit =P




Give me a comment!
Postat av: Sarah

Vad fick du på provbet ? :)

2008-10-16 @ 15:06:26
Postat av: Malin.

sv: de är skit bra filmer, du måååste bara se dom :D



jag tycker det är skit kul att hålla på med olika bloggdesigner, det är många som vill att jag ska fixa deras men jag måste bli nöjd med den jag gör till dom innan de får den och det brukar vara värre med det :P

2008-10-16 @ 15:14:53
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: Maria J

Nje., Maxim teatern, spelade Rizzo i grease på maxim teatern nu i höst.

2008-10-16 @ 15:16:12
URL: http://mariajonasson.blogg.se/
Postat av: Louise

du tar upp jättebra saker angående blogg awards, får jag skriva om dig i ett inlägg?





Puss!

2008-10-16 @ 15:33:33
URL: http://lowice.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0