Sleep tight!

Nu tänkte jag dunka ner min kropp i sängen, läsa lite, fundera lite och förhoppningsvis är jag då trött nog att kunna sova =)
Jag vet att jag är 21 år, men slutar man någonsin sakna sin mamma? =/ Nu har hon landat i Bankok och själv sitter jag bara och väntar på att två veckor ska passera snabbt så jag får se henne igen. Hoppas hon ha några presenter med sig =P

Jaja, sängen va det ja!
Hörs imorgon!! =)
PUSS!!!!


Utförde ett experiment med min pudel, "pudel i tvångströja" heter det och såhär blev resultatet....



...suddiga bilder. Men se så söt svansen ser ut =D



...hon tyckte kanske inte det var lika roande som jag tyckte. Jag höll på att garva ihjäl mig.
Ibland är man lättroad =P


Sov gott!! =)


Give me a comment!
Postat av: Em

haha, nej hon ser inte jätte road ut :) men så söt! kram

2008-10-19 @ 11:08:56
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Sofi

sv: jag tycker VERKLIGEN att du ska se den! den var faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat mig. riktigt rörande :)

2008-10-19 @ 12:19:34
URL: http://sofianderssons.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0