Skitblogg!!

Har försökt i några timmar nu att ta mig in på bloggen men det har bara slutat med meddelandet "Sidan kan inte visas"....fuck!
Hade ju tänkt, som alltid, att ladda upp en del bilder men eftersom blogg.se har bestämt sig för att kuka hela dagen så komemr detta inte heller ske. Vet inte om detta är ett problem som alla har haft men ifall de stooooora bloggarna har det så lär ju blogg.se pissa på sig av rädsla. Det är ju de stora bloggarna som betyder något för dem.

Jaja, hoppas problemet löses innan natten kommer i allafall. För min del så kommer jag annars inte kunna sova av ren irritation.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och slappa lite, sen plugg igen.
Hörs när bloggen fungerar som den ska =) Då kommer jag dessutom vara något trevligare kan jag lova =P
Kram!



Give me a comment!
Postat av: elevbloggen.blogg.se

Hej! Trevligt att du tycker om min blogg. Du blir automatiskt anonym i min blogg, våran skolas lärare övervakar oss nämligen och det är inte alltid det är så trevligt.

2008-10-12 @ 20:34:22
URL: http://elevbloggen.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo, när du lägger fram det sådär så håller jag heöt med dig!

Rent utseende mässigt så är dom lika vackra.

Älskar dom båda! :)





Allt bra med dig?



Puss!

2008-10-12 @ 21:16:41
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Tanja

Riktigt irriterande när bloggen inte fungerar..

Hände mig också idag...

Men förhoppningsvis så ska det fungera nu... eller inte :)



Trevlig söndagskväll iaf! :)

2008-10-12 @ 21:54:39
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0