Röda naglar!

Halloj!

Just sett klart på Mord i sinnet. Älskar den serien. Smart, innehållsrik och faktamässigt korrekt =)
Och trots att Robson Green är ganska så gammal så är han fortfarande lika het som han var då han gjorde mini-serien Mysteriet Melissa. Den serien som fick mig att falla för deckar-serier =)

För tillfället så sitter jag och målar naglarna. Har just lagt på det första lagret, detta är lättare sagt än gjort eftersom mina nertuggade naglar är mer som stumpar än som naglar =P Det är just därför jag målar dom, i hopp om att jag ska ge fan i att tugga på dom. Vill ha fina naglar igen, som jag hade i april. Dom var långa, välvårdade och underbara.
Önska dock att jag hade ett snyggare nagellack. har ett rosa men tycker att de är för tunnt. Ska köpa en riiiktigt nice färg sen =) Läääängtar ooooootroligt mycket efter långa naglar igen som ni kanske förstår =D


Mina naglar under återuppbyggnad....



...Ganska så kladdig ja!!! Men försök måla tio stumpar och berätta sen hur det gick =P
Nu ska jag ta fram min magiska penna som tar bort överflödigt nagellack =D


Efter nagelfixandet så väntar sängen =)
Sov så gott så hörs vi imorgon =)
Puuusss!!!!




Give me a comment!
Postat av: Tanja

Jag har samma problem, biter på naglarna av någon konstig anledning :)Lättaste settet att låta bli är ju att måla de, vilket jag också gjort så nu börjar de se helt okej ut ;) Fast mina är så sköra så de går lätt av vilket är jätte tråkigt.. :(



Måste också köpa nåt fint nagellack :)

Ha en bra dag!

2008-10-06 @ 12:36:41
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha ja då får man väl terra sig egen blogg istället för o göra folk arga :P blir själv så jävla förbannad då folk skickar sin jävla länk till en haha :D

2008-10-06 @ 17:02:27
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0