Rökning och annat!

Om ärligheten ska fram så har jag inte varit vaken så jätte länge. Knappt två timmar men faan va skönt det var att få sova ut =)
Idag blir det plugg och ikväll får vi helt enkelt se vad som sker. Måste försöka komma bort från mina studier ett tag, släppa loss och bara få ha det trevligt. Tänkte passa på ikväll eftersom nästa helg ska bli en lugn helg utan några speciella aktivitetet. jag tänkte nämligen att åter försöka mig på att sluta röka, detta projekt kommer påbörjas från och med torsdag. Har ju psykologi B prov på onsdag så jag vill inte riskera att skallen är för trött och irriterad för att kunna plugga och få MVG på provet.
Smart plan va? =P

Att sluta bita på naglarna går väl sådär, märker hur jag ibland verkligen vill vill VILL tugga loss. Dock är det bara en nagel som har råkat ut för denna terrorisering. Måste lägga på nytt nagellack också. Märker att så fort det börjar lossna så vill jag tugga, så länge jag har nagellack på så låter jag bli =)

Så mitt nyårslöfte (som ska genomföras redan här i oktober) blir att sluta röka och sluta bita på naglarna.
Hoppas jag klarar det =)
Men om det finns en vilja så finns det en väg =P

Nu ska jag plugga lite och sedan slappa en stund, får se vad som händer sen.
Men jag tittar in om ett tag igen =)
Puss!!!


Mina två "nyårslöften" innfinner sig på samma bild....



....hemska cigg som förpestar ens liv



...som ni ser så har nagellacket börjat lossna vilket gör att naglarnas framtida existens är hotad




Give me a comment!
Postat av: darya

sv: ah tack så mycket. jag börjar fatta nu! väldigt smart idé. man måste bara ge det en chans, eller två haha. fina bilder du har. vad har du för kamera? PUSS

2008-10-11 @ 13:45:51
URL: http://missdarya.blogg.se/
Postat av: darya

sv: nej, jag vill ha en:( haha.

2008-10-11 @ 14:23:51
URL: http://missdarya.blogg.se/
Postat av: Jessica

Är det buffe så är det :D Och efterrätt, som glass, smälter ned maten man ätit så man kan äta mer!

2008-10-11 @ 14:30:54
URL: http://byxa.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det är bra det! Själv slutade man röka innan sommaren :)

2008-10-12 @ 11:57:54
URL: http://vickanp.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0