Plugg-hästen galloperar igen!

Sitter här och pluggar, mitt hår är inlindat i en handduk så det inte ska blöta ner mina papper. Börjar jobba om typ 30 minuter men i och med att jag inte ännu är färdig med den del som jag tänkt vara färdig med så kommer jag höra av mig till jobbet och säga att jag kommer in senare. Suuuger!

Helenas prioriteringsskala:

1. Skolan
2. Jobbet
3. Något typ av socialt liv (icke existerande för närvarandet)
4. Bloggen (som jag just nu använder som den perfekta tillflyktsorten för en paus)

Vad som känns bra med att gå till jobb är just att man kan kombinera det sociala livet med jobbet. Eftersom jag inte har tid att träffa folk längre så är jobbet min enda chans till att få tala med någon annan än mig själv.....typ.

Men men, hoppas det går bra att jag kan komma in senare. Har verkligen fullt upp. Man får dåligt samvete när man inte kan sköta jobbet som man ska. men min otroligt kloka mor har alltid sagt "Utbildning framför pengar och glamour"
Okej, mitt jobb är inte glamouröst. Men oftast finner jag det ganska så roligt =)

Jaaaaaajaaaaaa, nog snackat om sådana här saker. Var bara tvungen att få lätta mitt samvete lite.
Nu börjar hungern göra sig åter påmind. Ska dra iväg ett sms till min chef och sedan äta lite av det som blev över till lunch.
Muuuums säger jag bara!! =)

See ya later!!!!


Dagens lunch....




¤Pasta
¤Tonfisk
¤Pasta marinad med olivolja, vinäger, italiensksalladskrydda och örtagårds krydda
¤Sås på creme fraich, ketchup och örtagårds krydda

...enkelt och ooootroligt gott =)



....Mums mums!!! =P






Give me a comment!
Postat av: Jennifer

nä..jag vet dom e skit tråkiga!

nää asså den va helt sjuk i huvudet och man hörde knappt vad dom sa för den va fett gammal;D



Kram

2008-10-07 @ 16:45:14
URL: http://littlemissshunshine.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för kommentarerna! Du får ha en fortsatt bra dag! :D

2008-10-07 @ 17:06:36
URL: http://hanning.blogg.se/
Postat av: Sara

heheh ja det är många plagg man vill ha, men plånboken räcker inte till hehe :P

2008-10-07 @ 17:07:41
URL: http://hanning.blogg.se/
Postat av: karro

sv: haha jag vet!! skitjobbigt :P

frästen, pastan ser riktigt god ut :)

2008-10-07 @ 18:18:22
URL: http://kaarolinas.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0