Plugg, äta, plugg, tupplur, prov, hem och dö

I rubriken förklaras hur min dag har varit. Inte haft en stund över för bloggen =/ Vilket inte känns så himla kul. Men nu är provet gjort och jag hoppas på MVG men det lutar väl mer åt VG. Men men, inte helt fel det heller =)

Just sittit och glott på Oskydligt dömd, en av mina favoritserier nuförtiden =) Så underbara karaktärer. Fast det slår ju inte Desperate Housewives förstås =P

Vad som ska bli snuskigt skönt att få göra nu är att ta alla jävla psykologi b papper och köra ner dem i papperskorgen. Kommer inte behöva dom mer. Finns det något mer tillfredsställande en att förstöra något man verkligen har lärt sig att avsky? Nu snackar jag inte om människor förstås, sådana ska man väl inte förstöra, eller hur var det nu igen?

Nu ska jag gå och käka korv i tunnbröd. Mums! Och sedan ska jag sova =)
Kommer bli mer uppdateringar imorgon och då godkänner jag och svarar på kommentarer också. Alltid lika kul å se vad folk kommenterar om så det blir som en mini-julafton imorgon när jag loggar in på bloggen =P
Haha!

Sov gott sen! =)


You guys are so going too DIE!!!



....Vilken tiiiiiiiillfredsställelse =D

Sen satt jag just och pillade lite med färgerna på några tönt bilder som jag tog.
Såhär blev resultatet....



...vit vit vit



....pink pink pink



...blått blått blått
Kul å pilla med bilder säger jag bara =P




Give me a comment!
Postat av: [ ♥ mama till Gabriel ]

sv; jag ahr redan ändrat.

tryck å F5 om du vill se den nya

2008-10-15 @ 22:43:57
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/
Postat av: S

Tack! Saknar bo i villa...

Sov gott du med sen! =)

2008-10-16 @ 00:12:54
URL: http://saraskara.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: Jag är också lite av en choklad-oman:D hehe. Strawberry cheesecake'en är faktiskt supergod, så testa den:)

2008-10-16 @ 00:14:00
URL: http://cnarki.blogg.se/
Postat av: Helene

Åh, vad söt man kan vara då, alltså din pudel.... Jag hittade massa härliga bilder på denna dam.



Det kommer att komma hem i slutet av november en liten labradortik, längtar så fast jag har småttingar. Så nu kommer det att bli både labrador och flatcoated i framtiden.



Ha en bra helg

2008-10-16 @ 01:01:30
URL: http://darkflyers.webblogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0