På vinst och förlust!

Godmorgon!

Sitter här med matte boken och fattar verkligen noll!! Kände bara en rejäl ångest så fort jag öppnade matte boken. Ord som derivatan, graf, gränsvärde, maxivärde kom flygandes mot mig och fick min hjärna att sno runt ett varv.
Hur i helvete ska jag klara detta?
Snäll gulliga små änglar, hjälp mig så jag iallafall kan få godkänt på detta prov.
Änglar? Hallå??
Jaja, skit i de då!!
Jävla as!

Förresten fick jag tillbaka psykologiprovet. Fick VG, skulle ha velat haft MVG så klart så jag är inte helt nöjd. Däremot kommer jag vara mer än nöjd om jag fixar detta matte prov.
Nu gäller det bara att bita ihop och plugga som en tok.

Hörs om några timmar igen!
Då godkänner jag och besvara kommentarer också. Nu är det massa plugg som väntar!
Puss!!!


Denna deprimerande syn mötte mig i morse....



....det slutgiltiga beviset på att sommaren är helt borta....



...fast vintern kan vara ganska så kul den med.
Bara man vänjer sig =P





Give me a comment!
Postat av: Sarah

Värsta vädret på länge :(

2008-10-31 @ 17:37:27
Postat av: Alexandra

Jag tror nästan det :)

Haha japp! ska du göra något kul ikväll?

2008-10-31 @ 17:57:00
URL: http://sandystardust.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

ja för fasiken. läs färdigt om du har kommit halvvägs, jag fick högsta betyg i säkerhetsarbete så jag är med nöjd idag, men kommer köra totalt på företagsekonomi

2008-10-31 @ 18:12:05
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Jennie

vad roligt ;)

2008-10-31 @ 18:20:39
URL: http://rydhlm.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0