Oskyldigt dömd

Visst, Persbrandt är en aning enerverande nuförtiden. Han är verkligen överallt, dock kan jag inte rå för att tycka att han passar perfekt i rollen som försupen universitetslärare i Uppsala som löser brott =)
Ett helt underbart upplägg. Dock lite tråkigt att det alltid verkar vara antingen polisen eller politiker som är de riktiga skurkarna.
Men det är underhållande med en svensk serie a la brittisk däckare =)



.....Mikael Persbrandt i Oskyldigt dömd

För övrigt så kan jag säga att jag har pluggat matte c, svenska b och psykologi b under hela dagen.
Kul dag va? =P
Inte speciellt intessant liv jag har just nu tyvärr.
Nu måste jag kila tillbaka för nu börjar Oskyldigt dömd igen =)
Hörs sen!

Give me a comment!
Postat av: LVMH

Vad ambitiös du ändå är som pluggar :) Själv så lyckas man alltid komma ifrån pluggandet (A) ;) haha



Kul att höra att du också är moderat :) då delar vi åsikter ;) och jag håller helt och hållet med dom om det du sa :)

2008-10-08 @ 22:08:54
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Felizia

Heej =)

Tack för inlägget =)

2008-10-08 @ 22:52:09
URL: http://lillafelizia
Postat av: Mia

Jag håller med dig om att han verkligen syns över allt nu för tiden. Men som du också säger så passar han ju perfekt i "Oskylldigt dömd".



Men en sak jag inte förstår är att så många kvinnor tycker att han är så jäkla het!! BLÄ!

2008-10-09 @ 12:54:42
URL: http://aims.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0