Oprah!

Goddagens!
Sa ju igår att jag skulle ta mig upp relativt tidigt idag, tror ni jag lyckades? Hell yeah!! =D Så stolt över mig själv.
Känner mig väldigt utvilad dessutom, väääärldens bästa känsla helt klart!

Satt och kollade på Oprah för en stund sedan och heeeerregud det finns verkligen folk för allt. Det handlade om mång-gifte idag. Helt sjukt. Visst är det gulligt när fruarna går ut i media och säger hur lyckliga dom är och hur bra männen säger att de behandlar sina tre fruar.
Man fick träffa två "familjer". Det riiiktigt sjuka var att i familj nummer 1 så var det tre fruar och två av dem var tvillingsystrar(!), i familj nummer 2 så var det och tre fruar (dom funderade på att lägga till en fjärde) och där var två av fruarna systrar.

What the fuck liksom!!

Gubben i familj nummer två var ju inte fräsch heller om man säger så. Det intressanta var att i familj nummer två så erkände dom faktiskt att kärleken kom först EFTER giftemålet.
Dom får säga att dom är hur moderna som helst men i DAGENS samhälle så gifter vi oss av kärlek, vi gifter oss inte längre med någon av praktiskta skäl och sedan hoppas på att kärleken ska "växa".

I familj nummer 1 var det 21 BARN dessutom! Fru nummer 1 hade sju barn, fru nummer 2 sex barn och fru nummer 3 hade åtta barn och då programmet visades så skulle fru nummer 1 föda sin åttonde vilken dag som helst. Så vilken dag som helst så skulle siffran öka till 22 BARN!

Äckligt, äckligt, äckligt!!!!


Kolla in det här....



....Familj nummer 2
Tripp (fru nummer 1) trapp (fru nummer 2) trull (fru nummer 3), en flintis (maken) och så Oprah (Oprah)



...JA! JAG TAR TA ME FAN AVSTÅND FRÅN DET!!! Äckel....



....Om ni undrar hur äckligt kunde få tre fruar så har jag här svaren:
1. Han är en rik affärsman
2. Han bor i ett snuskigt stort hus
3. Ingen av fruarna måste arbeta utan får PRECIS allt dom vill ha


Usch usch usch.
Nu ska jag studera lite. Har religionsprov i morgon och som alltid så pluggar jag alltid bara dagen innan =P
Jaja, förhoppningsvis så kan jag redan det mesta.

Vi hörs snart igen!
Kram






Give me a comment!
Postat av: linda

jo, det vet jag att de gör men jag är ute efter avsnitten i usa! :) har redan sett alla andra. ;)

hehe

2008-10-07 @ 12:45:03
URL: http://tabortallaord.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja dom är ju sjukt snygga!

Men tror faktiskt inte dom har kommit ut i butik än, tror det är nångång nu i oktober/november. Så det är bara att hålla ögonen öppna :) Kram!

2008-10-07 @ 13:16:37
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: Therése

Haha! Ja, visst är den klockren? Tack för din kommentar! Kram på dig

2008-10-07 @ 14:55:18
URL: http://jordgubban86.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0