Oj då!!

Jag som sa att jag skulle blogga innan maten men sen fastnade jag i studier så jag missade maten =O Åt för ca en halvtimme sedan =P Men nu sitter jag här igen. Läsandet massa litteratur som jag fick hem idag från Bokus. Finns det någonting bättre än böcker? Okej, det finns skor, vackra klänningar, coola smycken, locktångar av alla världens slag, Nikon D60 och självklart väskor. Men efter allt detta så måste bäcker vara det bästa =P

Dock sitter jag just nu med den jääääävla svenska b plugget!!! Börjar bli smått irriterad på detta. Dock tänkte jag ge mig åter på lite psykologi b i en halvtimme till och sedan skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter jag i detta. det är för fan fredag, jag ska ha min fredagsstämning and that´s it!!!


Vad jag brukar göra medan jag läser tråkig skollitteratur så som min svenska b bok.....



...kladda =P



...Gillar ni min konst? Haha!





Give me a comment!
Postat av: Sarah

Du är dålig på att blogga. Blogga mer pucko ;)



Nej jag gillar inte din konst :P

2008-10-10 @ 22:00:46
Postat av: emma

Vill önska en fin fredag kväll:)

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

i love your konst!



tack gullegumma..låt oss hoppas att din framtidsvision blir sann ;)

2008-10-10 @ 22:22:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Celina

Tack för en väldigt snäll kommentar! Du läste verkligen inlägget till skillnad från många andra!



Hoppas att det går bra med pluggandet (jag vet hur jobbigt det kan vara)!



Ha en underbar kväll!



Kram

2008-10-10 @ 23:24:48
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vad fin ;D / Jocke

2008-10-11 @ 01:47:05
Postat av: CARINA

you are silly!!!!

2009-03-16 @ 14:25:15

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0