Nu gäller det!

Nu måste jag lita mig från datorn, hoppa in i bilen, hoppas att bilen skjutsar mig till Hemköp, köpa potatis m.m. och sedan dra hem till my friend!

Fan att jag alltid ska komma senare än vad jag lovar. Fattar inte hur jag kan ha blivit sån tidsoptimist =/
Jaja, mina vänner diggar mig tillräckligt iallafall för att stå ut med mig =P Tur de, annars skulle jag inte ha några vänner. Jag KAN VERKLIGEN INTE HÅLLA TIDER!!!! Utöver jobb tider och lektionstider då....vilket jag är vääääldigt tacksam över =D

Bloggar när jag kommer hem i natt igen =)
Have a nice evening!!!!


Kvällen börjar nalkas....



....och festligheterna är på intåg




Give me a comment!
Postat av: LVMH

Jo men du har helt rätt! Så hemskt att de aldrig kan ta kritik!

Jodå jag förstår precis vad du menar!! :D

2008-10-04 @ 18:18:50
URL: http://lvmh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så jättemycket! :)

2008-10-04 @ 18:52:56
URL: http://johannamatildastoltz.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0